Saturday, March 14, 2015

11 Mar - always remains in my heart.

Assalammualaikum.

Sufi.....
He already 1 today.
You left us beautiful memories,
although we cannot see you anymore,
I believe you're always at our side.
Miss you so much Sufi.

11.3.2014 - 11.3.2015 - always remains in my heart.

Special gift for you, that Ummi create with love and tears.

Happy brithday Sufi.
Walau sudah bersama Allah, kami tetap tak akan lupa.






1 comment:

Nesa Azmi said...

assalamualaikum. hai kak. ��
kisah akak sama mcm saya. cume bezanya tarikh saya 10.4.2013 and kembar lelaki. muhammad isa dan muhammad danial.my twins lahir normal . alhamdulillah. pkl 4pg tapi my twins meninggal selepas beberapa jam hidup kat dunia ni. atas sebab kenapa dr. sndiri tak mampu jawab. tibe tibe meninggal. diikuti adik waktu subuh. waktu tu saya rasa mcm apalah dosa saya smpi tuhan uji saya mcm ni. besar ujian Dia beri. bukan satu. tapi dua dia tarik. mujur suami dan keluarga bnyk bagi sokongan. diorg sndiri risau kot sy jd gila lepas tu kan haha alhamdulillah. saya sedar diri sndiri. saya tau siapa diri saya. nak marah tuhan? kita ni siapa? anak tu pinjamn je . tapi hari hari sy berdoa moga allah beri pengganti. supaya saya tak rasa kehilangan sgt. allah maha kuasa. dia makbulkan doa saya. bertarikh yg sama 10.4.2014 waktu masa yg sama saya dikurniakan anak permpuan bernama ayesha sofea☺️ hehe dah setahun dah anak saya. btw tahniah sbb dpt tahu akak dan suami dpt anak perempuan juga kan? alhamdulillah. fb:azni binti abdul hadihalim