Sunday, September 18, 2022

Breast Biopsy di Hospital Pantai Kuala Lumpur.

 Assalammualaikum semua. 

Sebenarnya taknak cerita benda ni sebab segan sebab ni hal2 kewanitaan kan, tapi aku rasa aku nak simpan sini untuk rujukan kawan2 kat luar sana if any yang sedang cari info tentang Breast Biopsy ni.

13/9/2022 - ni second date appoitment kat kat HPKL dengan Doctor Azlina Firzah, Breast Surgeon. It's due to aku punya bengkak susu yang tak surut2 since 3 minggu lepas. Minggu lepas  6/9/2022 aku dah jumpa untuk first time appoitment, memang dah buat ultrasound sebab lump makin keras.

Sad to here, yes I have clog on my breast :( sakit. sakit sangat tak tertanggung. aku bertahan dengan makan berpapan-papan panadol untuk elak demam. kalau tak makan memang terbaring saja lah aku.

So here today 13/9/2022 bila seminggu consume antibiotic but scan again result not so happy, doctor decide to do Breast Needle Biopsy. Okay ni nak tunjuk keadaan tempat OT nya. 





kena sidai lama sebelum procedure, sebaik ada cik abang temanin...ehe
 

walaupun baru balik kerja pagi, tak tidur lagi....maceh Sholeh ku.....uhu



sehari sebelum tu, ku gagahi juga ke office, ke TM One Damansara tu, adehh ngilu2 rasa.....




Ni muka sehari lepas keluar biopsy. sakit wei, sakit rasa namati. nanti aku sambung cerita lagi.










effect makan dan bergantung kat ubat, flowless tapiiiii badan rasa tak sedap bergantung kat ubat :(











No comments: